شهادت شهید بختیاری - پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام محمدی

شهادت شهید بختیاری
پیام تسلیت

شهادت شهید بختیاری

[لینک تصاویر این مطلب]

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین(ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی رژیم غاصب اسرائیل را به تصویر کشید.

خبر شهادت “ شهید مهدی بختیاری” فرزندی دیگر از خطه قهرمان پرور اسلامشهر در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت(ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.

نامسلمانان تاریخ؛ صهیونیست های جنایتکار و ددمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.

شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و مردم شهیدپرور اسلامشهر بویژه خانواده محترم شهید بختیاری و همسر وی تسلیت عرض می نمایم و همچنین برای آن شهید والا مقام علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.

۱۳۹۹/۱۲/۲۶
حمزه محمدی
امام جمعه واوان
و دبیر جبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید