خطبه های نمازجمعه یعنی صدای مردم، عدم نظارت بر قیمت ها و قطعی و اُفت شدید فشار آب مشکل مهم مردم شهر واوان - پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام محمدی

خطبه های نمازجمعه یعنی صدای مردم، عدم نظارت بر قیمت ها و قطعی و اُفت شدید فشار آب مشکل مهم مردم شهر واوان
حجت الاسلام محمدی | نمازجمعه 99/05/03

خطبه های نمازجمعه یعنی صدای مردم، عدم نظارت بر قیمت ها و قطعی و اُفت شدید فشار آب مشکل مهم مردم شهر واوان

[لینک تصاویر این مطلب]

حجت الاسلام محمدی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند نماز جمعه یک قرارگاه است. مردم باید حرف خود را در مسائل مختلف از زبان امام جامعه بشنوند، دیگر نمی شود ما در دفاتر خود بنشینیم و با سلام و صلوات مشکلات حل شود، بلکه باید قرار گاهی و با نقشه بصورت عملی و با طراحی فرهنگی و اجتماعی برای آسیب های مختلف فرهنگی و اجتماعی راه حل هایی پیدا کنیم و برای حل آن ها اقدام کنیم.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: این که گفته می شود امام جمعه باید فرا جناهی باشد، و قطعا هم همینطور است و هرکس با هر مسلک و آئین و دینی باید بتواند با او ارتباط برقرار کند و امام جمعه باید اگر می تواند برای حل مشکلات آنها کاری را که از دستش بر می آید انجام دهد. اما مسئله دیگری نیز وجود دارد آن هم انسجام نیروهای انقلابی در هر منطقه است و این از وظایف ائمه جمعه است. و رهبر انقلاب اسلامی برای ائمه جمعه این وظیفه را تبیین کردند که نیروهای انقلابی هر منطقه را باید دور هم جمع کنند، و این هم یکی دیگر از وظایف ائمه جمعه می باشد که نباید فراموش کنیم. بنده با صدای بلند عرض میکنم ما با تمام قوا برای انسجام نیروهای انقلابی واوان،اسلامشهر و منطقه هر کاری از دستمان بر بیایید انجام می دهیم.

حجت الاسلام محمدی در انتهای خطبه های این هفته با بیان دو مشکل مردم واوان از جمله تفاوت قیمت اجناس در در واوان و اسلامشهر و همچنین مشکل افت و قطعی آب شهر واوان افزود: قیمت ها در واوان و اسلامشهر با هم متفاوت است و در واوان اجناس گرانتر از اسلامشهر فروخته می شود،نظارت بر این موضوع بر عهده کیست و این سوال مردم است که چرا نظارتی بر قیمت ها نیست. و مسئله دوم مسئله افت شدید فشار و قطعی آب است،بطوری که برخی مجتمع ها حتی در طبقات پایین آب ندارند،ما فقط از مسئولین میخواهیم که بگویند علت این مسئله چیست؟ و این دو مشکل مردم شهر واوان را هر چه سریعتر حل کنند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه واوان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه تهران اظهار داشت: نماز جمعه یک رویداد نیست بلکه یک نهاد مردمی، انقلابی و جهادی است. نماز جمعه یک نهاد مردم پایه، تعاملی و محلی برای مطالبه گری انقلابیست؛ و جایی که مردم باید از خطبه امام جمعه صدای خود را بشنوند و صدای خود را برسانند.

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید