ولادت پیغمبر اکرم روحی بود که در کالبد دنیای مرده آن روز دمید شد؛ آن دنیا در ظاهر زنده بود حکومت ها، سلطنت ها، تلاش‌ها و فعالیت ها برقرار بود اما در آن دنیا مرگ انسانیت بود؛ مرگ فضیلت بود. - پایگاه اطلاع رسانی حجت الاسلام محمدی

ولادت پیغمبر اکرم روحی بود که در کالبد دنیای مرده آن روز دمید شد؛ آن دنیا در ظاهر زنده بود حکومت ها، سلطنت ها، تلاش‌ها و فعالیت ها برقرار بود اما در آن دنیا مرگ انسانیت بود؛ مرگ فضیلت بود.
حجت الاسلام محمدی | نمازجمعه 98/07/25

ولادت پیغمبر اکرم روحی بود که در کالبد دنیای مرده آن روز دمید شد؛ آن دنیا در ظاهر زنده بود حکومت ها، سلطنت ها، تلاش‌ها و فعالیت ها برقرار بود اما در آن دنیا مرگ انسانیت بود؛ مرگ فضیلت بود.

[لینک تصاویر این مطلب]

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در خطبه های نماز جمعه واوان: ولادت پیغمبر اکرم روحی بود که در کالبد دنیای مرده آن روز دمیده شد.

گزیده ای از خطبه دوم نماز جمعه واوان؛

ولادت پیغمبر اکرم روحی بود که در کالبد دنیای مرده آن روز دمید شد؛ آن دنیا در ظاهر زنده بود حکومت ها، سلطنت ها، تلاش‌ها و فعالیت ها برقرار بود اما در آن دنیا مرگ انسانیت بود؛ مرگ فضیلت بود. آنچه بود جفا بود، ظلم بود، تبعیض بود. فضیلت ها مرده بود و رسول اکرم خودش و دعوتش در آن دنیا روح جدیدی دمیدند.

این که گفتیم خودش و دعوتش چون خود پیغمبر هم تجسم اسلام است. فلذا از همسر رسول اسلام نقل شده است: «کان خلقه القرآن. خلق پیغمبر قرآن بود.» یعنی شخص پیغمبر قرآن مجسم بود.

ما به برکت تفکر بسیجی و عمل و حرکت بسیجی شکست ناپذیریم. دلیل شکست ناپذیری ما هم همین باید باشد که در حرکتی از اول انقلاب شروع کردیم، سست شویم. جهت حرکت نباید اشتباه بشود؛ جهت حرکت هم مقابله با استکبار و مقاومت است.

اگر یک عده ای دچار خودپرستی یا شهوت پرستی یا پول پرستی بشوند یا دستشان زیر سنگ دشمن باشد که اینها هم معدودند آیا این ها بیایند و کار را به دست بگیرند، دچار مشکل نمی شویم؟

یک فوتبالیست یک شعاری را روی پیراهن خود می نویسید با مضمون اطاعت از رهبری آنقدر به او حمله می کنند تا او را پشیمان کنند. همینطور است اگر یک چهره ورزشی یا هنرمند بخواهد در مورد مدافعان حرم صحبت کند متهم به وامداری و تملق می شود.

نقاط ضعف و ناهنجاری های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی چنان درشت نمایی می شود و سیاه نمایی می شود که گاهی جوان مومن انقلابی هم روی دفاع ندارد. باید مراقب باشیم در جنگ روانی که دشمن طراحی می کند، قرار نگیریم و از اسلام ناب دفاع کنیم.

تلاش بی نتیجه آمریکا برای ائتلاف سازی در بین کشورهای آسیایی منجر به شکست شد که خود موفقیتی برای جمهوری اسلامی ایران بود. اینها نشاندهنده زوال قدرت آمریکاست.

برای ارسال نظر از فرم زیر استفاده کنید